مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:472023-07-22سياسي

آلات موسیقی آسیب مداحی است


مداح اهل بیت (ع) استان هرمزگان گفت: استفاده از آلات موسیقی که متاسفانه امروز شاهدیم بسیار رواج پیدا کرده است و مراجع تقلید هم استفاده از آنها را شایسته نمی دانند یک آسیب است و می تواند مشکل ساز باشد تا از اصل واقعه کربلا غافل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، مجید آزادی  آنقدر شناخته شده است که نیاز به معرفی ندارد، طی 37 سالی که از خداوند عمر گرفته است آنقدر با خلوص دل در مکتب اهل بیت مداحی کرده نه تنها در مناطق استان هرمزگان  بلکه در استان های همجوار نیز   مداحی های وی، زینت بخش محافل و مجالس حسینی است.

همان طور که مداحی ها و نوحه هایش دلنشین است، می توان در یک مصاحبه و گفت وگوی رسانه ای به  قدرت کلامی و جذابیت صحبت هایش نیز پی برد.

در یک گفت وگوی دو ساعته با کربلایی مجید آزادی هم کلام شدم تا از موضوعات مختلف در حوزه فراز و فرود مداحی و احوال شخصی اش مطلع شویم.

مجید آزادی هم اکنون در لباس مقدس پاسدار در سپاه ناحیه رودان مسوولیت واحد فرهنگی و روابط عمومی را عهده دار است البته او مجری توانمندی است و در اغلب برنامه های ملی و مذهبی بویژه یادواره شهدا در سطح هرمزگان و استان های همجوار  نیز شناخته شده است.

آزادی از 8 سالگی مداحی را آغاز کرده پله های یادگیری فن مدح و روضه اهل بیت (ع) را به نوبت گذرانده است، وی در آغاز این گفتگو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلات موسیقی آسیب مداحی است

آلات موسیقی آسیب مداحی است