مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-24اقتصادي

اعتراض تشکل های دانشجویی سراسر کشور به انتخاب رییس جدید اتاق بازرگانی ایران


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان از دانشگاه های مختلف کشور در نامه هایی جداگانه از وزرای اطلاعات و صمت خواسته اند که نگذارند منافع مردم و تولیدکنندگان زحمت کش ایران پایمال یک اقلیت حاشیه دار سیاسی- اقتصادی در اتاق بازرگانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و جمعی از دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان از دانشگاه های مختلف کشور در نامه هایی جداگانه از وزرای  اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت خواسته اند که نگذارند منافع مردم و تولیدکنندگان زحمت کش ایران پایمال یک اقلیت حاشیه دار سیاسی- اقتصادی در اتاق بازرگانی شود.

چگونه حامی اغتشاش گران رییس اتاق بازرگانی می شود؟ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه خود خطاب وزرای اطلاعات و صمت با اشاره به حواشی انتخابات دوره دهم اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و انتخاب حسین سلاح ورزی به عنوان رییس اتاق ایران می نویسد: چگونه است شخصی که همین چند ماه اخیر هم صدا با ضد انقلاب به حمایت و تحریک آشوبگران و اغتشاش گران مشغول بوده به عنوان رییس اتاق بازرگانی انتخاب می شود که در ده ها شورای مهم و بالادستی کشور عضو است و بسیاری از اسرار نظام در جنگ اقتصادی در این شوراها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تشکل های دانشجویی سراسر کشور به انتخاب رییس جدید اتاق بازرگانی ایران

اعتراض تشکل های دانشجویی سراسر کشور به انتخاب رییس جدید اتاق بازرگانی ایران