مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-03فرهنگي

بیماری چراغی ها ریتم جشنواره را بر هم زد/ استفاده از قدیمی ترین ساز عرب زبان ها


دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه دو با اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی استان چهارمحال بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

- دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه دو با اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی استان چهارمحال بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه دو با اجراهای صحنه ای چهار گروه از استان های خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، در مجموعه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با استقبال گرم مخاطبان از این اجراها برگزار شد.

اجراهای شب دوم شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در شهرکرد به علت بیماری دو نفر از نوازندگان؛ یعنی نصرت چراغی و علی چراغی از استان بوشهر که قرار بود با نواختن کرنا و دهل به اجرای قطعاتی بپردازند، با تغییراتی در برنامه روی صحنه رفت.

سهراب شفیعی، هنرمند پیشکسوت و از ترانه سرایان اشعار لری بویراحمدی در ابتدای این مراسم به همراه میلاد خالویی (نوازنده کمانچه) به اجرای قطعاتی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری چراغی ها ریتم جشنواره را بر هم زد/ استفاده از قدیمی ترین ساز عرب زبان ها

بیماری چراغی ها ریتم جشنواره را بر هم زد/ استفاده از قدیمی ترین ساز عرب زبان ها