مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-24سياسي

آمادگی فراجا برای مشارکت در ماموریت های بین المللی پلیسی


رییس پلیس بین الملل فراجا از آمادگی برای مشارکت جمهوری اسلامی ایران در پروژه ها و ماموریت های بین المللی اینترپل خبرداد.

- رییس پلیس بین الملل فراجا از آمادگی برای مشارکت جمهوری اسلامی ایران در پروژه ها و ماموریت های بین المللی اینترپل خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجید کریمی، در دیدار با رییس و رییس کمیته اجرایی سازمان جهانی اینترپل که در حاشیه هجدهمین کنفرانس سازمان اینترپل انجام شد، بر تقویت همکاری های بین المللی در حوزه ماموریت های پلیسی تاکید کرد گفت: نقش پلیس بین الملل فراجا در ثبات منطقه و پیشرفت های این پلیس بر کنترل جرایم، موثر است.

وی اتحاد منطقه ای کشورهای حوزه خلیج فارس در اینترپل خصوصا با محوریت جمهوری اسلامی ایران را ضروری و بر توانمندی های فراجا در حوزه های مبارزه با انواع جرایم از جمله مبارزه با تروریسم، مواد مخدر، قاچاق انسان به ویژه دیجیتالی کردن و هوشمندسازی پلیس تاکید کرد.

رییس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به آمادگی فراجا برای مشارکت در پروژه ها و عملیات های اینترپل در انواع حوزه های مختلف جرایم فراملی و بین المللی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای ارائه توانمندی های عملیاتی فراجا در حوزه های مختلف جرایم از جمله مبارزه با تروریسم و مواد مخدر برای کشورهای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فراجا برای مشارکت در ماموریت های بین المللی پلیسی

آمادگی فراجا برای مشارکت در ماموریت های بین المللی پلیسی