مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-28سياسي

خطیب: دشمن تمام تلاش خود را در جهت بی ثبات سازی به کار گرفته است


دشمن تمام تلاش خود را در جهت بی ثبات سازی به کار گرفته است و وقوع برخی اقدامات ایذایی در شرایط امروز جامعه را ناشی از این موضوع است.

- حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه که در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، با تسلیت شهادت امام باقر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: شخصیت های بزرگی در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند که وجود و حضورشان سرمایه هایی برای پیشرفت و توسعه کشور بود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشتند و به برکت وعده الهی که می فرمایند عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ، ناظر و حامی این نظام مقدس و بیمه گران نظام هستند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: هفته عدالت، هفته ای است که می تواند زمینه ساز هم فکری، خلاقیت و نواندیشی بیشتر باشد و مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم در همه سطوح نظام پیاده شود.

وزیر اطلاعات ابراز امیدواری کرد که در این فُرجه زمانی و شرایط حاکم و وضعیت جهانی در جهت فراگیری جبهه انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم افزایی و مشارکت موفقی حاصل شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های سال گذشته در کشور که با نقشه دشمنان پی ریزی و با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری (مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب: دشمن تمام تلاش خود را در جهت بی ثبات سازی به کار گرفته است

خطیب: دشمن تمام تلاش خود را در جهت بی ثبات سازی به کار گرفته است