مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-01بين الملل

نافرمانی در نیروی هوایی اسراییل؛ ده ها خلبان تهدید به کناره گیری از خدمت کردند


به دنبال تلاش دولت رژیم صهیونیستی برای پیش بردن طرح جنجالی تغییرات قضایی، ده ها خلبان ارتش در پیامی تهدید به کناره گیری از خدمت کرده اند.

- نافرمانی در نیروی هوایی اسراییل؛ ده ها خلبان تهدید به کناره گیری از خدمت کردند به دنبال تلاش دولت رژیم صهیونیستی برای پیش بردن طرح جنجالی تغییرات قضایی، ده ها خلبان ارتش در پیامی تهدید به کناره گیری از خدمت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونت در این باره اعلام کرد که 110 خلبان و نظامی نامه ای به یوآو گالانت، وزیر جنگ، هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش و تومار بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ارسال و تهدید کردند که در صورت پیش بردن کودتای قضایی توسط دولت بنیامین نتانیاهو، در عملیات های مشارکت نخواهند کرد و فعالیتشان را متوقف می کنند.

خلبانان در پیام خود تاکید کردند که ادامه کودتای قضایی به وجهه تل آویو آسیب جدی می زند و ما در صورت رخ دادن چنین اتفاقی در ارتش خدمت نخواهیم کرد.

در این پیام آمده است: ما مجبور به نوشتن این نامه نشده ایم و همه امیدواریم که در نهایت مجبور نشویم خدمت را متوقف کنیم؛ اما اگر تغییرات قضایی تصویب شود، ما به دفاع از اسراییل در خیابان ها و میادین ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نافرمانی در نیروی هوایی اسراییل؛ ده ها خلبان تهدید به کناره گیری از خدمت کردند

نافرمانی در نیروی هوایی اسراییل؛ ده ها خلبان تهدید به کناره گیری از خدمت کردند