مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-11سياسي

هیچ کسی حق سوء استفاده از آب سد سهند را ندارد


فرماندار هشترود با بیان اینکه سرمایه گذاری در هر حوزه ای باید به نفع مردم باشد، گفت: اگر سرمایه گذاری متخلف باشد و به نفع مردم کار نکند باید سلب صلاحیت شود.

- در جلسه شورای حفاظت از منابع امور آب شهرستان هشترود مطرح شد؛ هیچ کسی حق سوء استفاده از آب سد سهند را ندارد ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با بیان اینکه سرمایه گذاری در هر حوزه ای باید به نفع مردم باشد، گفت: اگر سرمایه گذاری متخلف باشد و به نفع مردم کار نکند باید سلب صلاحیت شود.

  ابولفضل پاشایی در جلسه شورای حفاظت از منابع امور آب شهرستان، خاطرنشان کرد: هر مسئولی که در هشترود در خصوص احقاق حقوق مردم ترک فعل کند، به مجموعه قضایی معرفی می شود؛ به خاطر ندانم کاری بعضی از مسئولان، وضعیت آب سد سهند و حوزه تخصیص آن دچار مشکلاتی شده است.

وی افزود: وضعیت موجود به هر نحوی که شده باید بهبود یافته و به نفع مردم عوض شود و هر مسئولی که نخواهد و نتواند در خدمت مردم باشد باید در مقابل قانون جوابگو باشد.

دادستان عمومی و انقلاب هشترود نیز در این جلسه گفت: تمکین به قانون از الزامات است و هیچ کسی حق سوء استفاده از آب سد سهند و اراضی کشاورزی را ندارد.

سهیل قشلاقی ادامه داد: تنشی که در مورد آب سد سهند و عدم برنامه ریزی مناسب در جهت اختصاص آن به کشاورزان به وجود آمده بر اثر بی تدبیری امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کسی حق سوء استفاده از آب سد سهند را ندارد

هیچ کسی حق سوء استفاده از آب سد سهند را ندارد