مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-16سياسي

همایش «پیر غلامان حسینی شهدا» در خوزستان برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: با برگزاری همایش پیر غلامان حسینی شهدا در استان به استقبال ماه محرم خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نورانی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: بنیاد شهید امسال بر اساس یک طرح جدید، سرلشکر شهید علی هاشمی را به عنوان شهید شاخص کشور معرفی کرد و بر این اساس ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور ویژه برنامه هایی را برای این شهید برگزار کرده اند؛ همچنین تا پایان سال جاری برنامه های دیگر با محوریت این شهید در سایر استان ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار جلسه مشترک فرماندهان نواحی سپاه خوزستان با حضور سردار شاهوار پور و رؤسای بنیاد شهید شهرستان های استان برگزار شد، تصریح کرد: این نشست در راستای هم افزایی بیشتر صورت گرفت تا بتوانیم رسالتی را که برعهده داریم به خوبی انجام دهیم؛ لذا مقرر شده در زمینه های اشتغال، اقدامات فرهنگی و ساماندهی مزار شهدا را که از اولویت های اصلی ما در سال جاری هستند، همکاری لازم با بنیاد شهید صورت گیرد تا خدمات درخوری در این راستا ارائه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: حدود 134 حسینیه توسط خانواده شهدا در سطح استان راه اندازی شده که به عنوان مراکز فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «پیر غلامان حسینی شهدا» در خوزستان برگزار می شود

همایش «پیر غلامان حسینی شهدا» در خوزستان برگزار می شود