مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-17سياسي

سازمان آب و برق از تامین حقابه طرح 12 هزار هکتاری کوثر شانه خالی می کند


با وجود گذشت چهار سال از اجرای طرح 12 هزار هکتاری کوثر به عنوان بخشی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اما سازمان آب و برق خوزستان از تامین حقابه شانی خالی می کند.

- سعید مروانه عضو شورای استان خوزستان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با انتقاد از عدم تامین حقابه کشاورزی برای طرح کوثر، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح رونق دادن به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال برای اهالی منطقه بود.

وی افزود: طرح کوثر به صورت مکانیزه ( تسطیح، یکپارچه سازی ، کانال کشی ، زهکشی و لترال گذاری) اجرا شده و همانند طرح های کشاورزی موجود در شهرستان های دزفول و اندیمشک می تواند فرصت های مناسب و فراوانی برای اشتغال و از بین بردن بیکاری در منطقه ایجاد کند.

  عضو شورای استان خوزستان با ابراز تاسف از سوءمدیریت سازمان های  آب و برق و جهاد کشاورزی خوزستان، گفت: این دو دستگاه به جای اینکه این طرح را  تبدیل به یک ظرفیت مناسب اشتغال کنند با عملکرد خود سبب ایجاد بحران و تنش در منطقه  شده اند.

مراونه با تاکید بر نابودی اراضی کشاورزی طرح کوثر  و هدر رفت سرمایه ملی ظرف چهار، پنج سال گذشته، بیان کرد: اجرای این طرح حدودا 350 میلیون ریال برای هر هکتار از منابع ملی هزینه شده است اما عدم کشت اراضی کشاورزی در این چند سال (کشت تابستانه) و اخیراً پاییز همچنین اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آب و برق از تامین حقابه طرح 12 هزار هکتاری کوثر شانه خالی می کند

سازمان آب و برق از تامین حقابه طرح 12 هزار هکتاری کوثر شانه خالی می کند