مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-17اقتصادي

انتقاد از مدیریت های ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد و دلیل اصلی بیکاری


اگر این ظرفیت ها در اختیار استان اصفهان، یزد و تهران بود یک جوان بیکار نداشتیم ولی مدیر، تـوانمدی، و خلاقیت می خواهد که بتـواند از این ظرفیت ها استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پس از بازدیدعباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت و هیأت همراه از کارخانه تولید سبد میوه و کارخانه آب معدنی مردمی سی سخت در محل فرمانداری دنا با فعالان اقتصادی شهرستان دنا نشستی صمیمانه برگرار و از نزدیک حرف دل آنها را شنید.

مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در این نشست با اشاره به کمبود مدیر توانمند و خلاق در استان گفت: آقای علی آبادی سخنان مردم و فعالان اقتصادی را شنیدید و درد دل آنها را شنیدید و به وضوح فهمیدید که مشکلات اساسی از کجاست که امیدواریم با نگاه ویژه ای که آقای دکتر رییسی رییس جمهور محترم نسبت به مدیران ناکارآمد دارند در استان ما هم تغییرات را احساس کنیم.

امام جمعه سی سخت اظهار داشت: اگر ما بخواهیم شهرستان دنا را با یک نگاه کارشناسی و آمایش سرزمینی مطالعه کنیم می ببنیم که پتانسیل هاو ظرفیت هایی در تراز ملی دارد، زیست کره دنا پانصد و شصت و پنجمین زیست کره دنیاست که بیش هزار گونه جانوری و گیاهی در دنا وجود دارد که خیلی از آنها منحصر به دناست  شهرستان دنا از جمله شهر سی سخت قابلیت های زیادی از جمله قابلیت کشت گیاهان دارویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از مدیریت های ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد و دلیل اصلی بیکاری

انتقاد از مدیریت های ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد و دلیل اصلی بیکاری