مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-15سياسي

شهدا در احیای مرام حسینی جان در طبق اخلاص گذاشتند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای انقلاب اسلامی در احیای فرهنگ ناب حسینی جان در طبق اخلاص گذاشتند تا مجاهدانه در این سنگر حاضر باشند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای انقلاب اسلامی در احیای فرهنگ ناب حسینی جان در طبق اخلاص گذاشتند تا مجاهدانه در این سنگر حاضر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر شنبه در اجلاسیه شهدای مداح و شعرای اردبیل اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مداحان و شعرا در کنار ترغیب و تشویق رزمندگان اسلام برای دفاع از این مرز و بوم و اصالت اسلام همواره سعی کردند خودشان نیز در مسیر عزت و عظمت کشور قدم پیش گذاشته و انجام وظیفه کنند.

وی یاد و خاطره مداحان و شعرای شهید را گرامی داشت و تصریح کرد: هر قدر معارف و فرهنگ حسینی در جامعه ترویج پیدا کند به همان نسبت مصونیت در برابر آسیب های دشمن اعتلا خواهد یافت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن امروز با تحریک و بدعت های مختلف همچنین کارهای غیرعقلانی همراه با غلو سعی دارد تا بر حقانیت مکتب اسلام و حتی مکتب حسینی ضربه وارد کند اما از این اصل غافل است که ملت ایران تشنه امام حسین (ع) و آرمان خواهی آن امام بزرگ هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در احیای مرام حسینی جان در طبق اخلاص گذاشتند

شهدا در احیای مرام حسینی جان در طبق اخلاص گذاشتند