مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-02اقتصادي

برای تکمیل فاز اول رشت- کاسپین 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه آهن رشت- کاسپین یکی از چهار مسیر ریلی اولویت دار کشور است، گفت: برای تکمیل فاز نخست این مسیر ریلی نیازمند اعتبار 500 میلیارد تومانی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خیرالله خادمی در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند احداث و پیشرفت فیزیکی راه آهن رشت-کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی و قطعه 6 و هفت این راه آهن در منطقه پیربازار با اشاره به پیشرفت فیزیکی 86 درصدی راه آهن رشت- کاسپین اظهار کرد: بر اساس آمار برای تکمیل این پروژه در فاز نخست به 450 تا 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تاکید بر اهتمام تمامی دستگاه های اجراییش در تکمیل راه آهن رشت-کاسپین افزود: با تلاش های استاندار گیلان و معاون سازمان برنامه و بودجه زمانبندی برای تکمیل راه آهن رشت-کاسپین و زمان تخصیص اعتبار لحاظ شده است.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه نیز با اشاره به اهمیت تکمیل راه آهن رشت_ کاسپین در اجرایی شدن کریدور شمال به جنوب، گفت: شماره معکوس برای بهره برداری از این پروژه آغاز شده است و هیچ مشکلی در خصوص تأمین اعتبار و همچنین اعتبارات مازاد وجود ندارد.

حمید امانی ضمن ابراز امیدواری در ارتباط با تکمیل راه آهن رشت_ کاسپین تا 15 مردادماه اضافه کرد: با توجه به میزان پیشرفت پروژه و همچنین اقدامات صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل فاز اول رشت- کاسپین 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای تکمیل فاز اول رشت- کاسپین 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است