مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-19فرهنگي

لزوم رسیدگی به شرایط بیمه ای و رفاهی سینماگران/ اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور؛ این نشست با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، - در نشست روسای سازمان های سینمایی و تامین اجتماعی مطرح شد؛ لزوم رسیدگی به شرایط بیمه ای و رفاهی سینماگران/ اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی نشست مشترک روسای دو سازمان سینمایی و تامین اجتماعی به منظور بهره مندی، پوشش، بهبود و تکمیل شرایط بیمه ای سینماگران برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور؛ این نشست با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، اصغر فارسی، منوچهر محمدی، فرهاد قائمیان، یزدان عشیری، مهدی کوهیان، علی لقمانی، نجف زاده و جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی در این جلسه گفت: یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان موضوع بیمه است.

به دلیل فقدان ساز و کار مشخص در این حوزه و عدم پیش بینی شرایط لازم برای دوران بازنشستگی به منظور حمایت از سینماگران به ویژه در سنین بالاتر، نیاز به برنامه بیمه جامع در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های شخص دکتر اسماعیلی وزیر محترم ارشاد اصلاح و ارتقای وضعیت بیمه و رفاه هنرمندان و سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به شرایط بیمه ای و رفاهی سینماگران/ اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی

لزوم رسیدگی به شرایط بیمه ای و رفاهی سینماگران/ اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی