مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-02سياسي

خضریان: به زودی رای شورای نظارت درباره انتخابات اتاق بازرگانی صادر می شود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع انتخابات اخیر اتاق بازرگانی در شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در حال بررسی است و رأی شورا پس از اتمام روند بررسی ها جهت ابطال انتخابات و یا برگزاری مجدد انتخاب رییس اتاق صادر خواهد شد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع انتخابات اخیر اتاق بازرگانی در شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در حال بررسی است و رأی شورا پس از اتمام روند بررسی ها جهت ابطال انتخابات و یا برگزاری مجدد انتخاب رییس اتاق صادر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در خصوص اعلام نظارت کمیسیون بر انتخابات اخیر اتاق بازرگانی گفت: با توجه به دریافت گزارش از برخی تخلفات در برگزاری انتخابات 28 خردادماه 1402 اتاق بازرگانی ایران، جلسه ای در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور دبیر انجمن نظارت بر انتخابات، نماینده وزارت صمت در انجمن نظارت بر انتخابات، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت صمت و نمایندگان وزارت اطلاعات برگزار شد.

وی توضیح داد: در این نشست به صورت مفصل به بررسی علل حضور آقای سلاح ورزی در انتخابات پرداخته شد؛ بنا بر گزارشات واصله صلاحیت نامبرده به صراحت توسط وزارت اطلاعات جهت حضور در انتخابات رد شده بود و هیچ گونه تأییدی مبنی بر امکان حضور ایشان در انتخابات صادر نشده اما ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: به زودی رای شورای نظارت درباره انتخابات اتاق بازرگانی صادر می شود

خضریان: به زودی رای شورای نظارت درباره انتخابات اتاق بازرگانی صادر می شود