مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:562023-07-04سياسي

استانداری سمنان نامه ای مبنی بر بلامانع بودن فعالیت معدن «بوکسیت تاش» صادر نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جمع مردم روستای فرومد شهرستان میامی اظهار کرد: هیچ نامه ای از سوی استانداری سمنان مبنی بر بلامانع بودن فعالیت معدن بوکسیت تاش شاهرود صادر نشده و هرگونه خبرسازی در این زمینه ناصحیح است.

وی افزود: استانداری سمنان در پاسخ به نامه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، دغدغه ها و انتظارات مردم شهرستان شاهرود را ارسال کرده است.

استاندار سمنان تأکید کرد: استانداری ها مرجع صدور یا تمدید مجوز بهره برداری از معادن نیستند و این مهم در چارچوب وظایف و مسؤولیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده است.

هاشمی گفت: اقدامات ارزنده بسیاری در حوزه جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و سایر حوزه ها از سوی دولت سیزدهم طی 2 سال گذشته برای خدمتگزاری به مردم روستای فرومد انجام شده است.

وی بیان کرد: موضوع تأمین آب آشامیدنی روستای فرومد شهرستان میامی که یکی از دغدغه ها و نگرانی های مردم منطقه است، در اولویت های کاری قرار دارد و با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب دنبال خواهد شد.

استاندار سمنان عنوان کرد: در زمینه مدرسه روستای فرومد که خیری تقاضای صدور مجوز برای بازسازی آن را دارد، حداکثر طی 10 روز و در صورت تأیید کارشناسان امر در خصوص استحکام بنا، مجوز صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری سمنان نامه ای مبنی بر بلامانع بودن فعالیت معدن «بوکسیت تاش» صادر نکرد

استانداری سمنان نامه ای مبنی بر بلامانع بودن فعالیت معدن «بوکسیت تاش» صادر نکرد