مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-17سياسي

حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز اجرا شد


بیرجند_ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیرجند گفت: حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در بیش از22 هزار و 800 مترمربع از اراضی ملی گودال شن شهرستان بیرجند اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم علیپور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 22 هزار و 883 مترمربع از اراضی ملی واقع در گودال شن این شهرستان بیرجند پس از حکم قطعی قضایی به بیت المال بازگشته است.

وی افزود: در پی دست درازی متصرفان به اراضی ملی شهرستان بیرجند، پرونده قضایی تشکیل و رأی قضایی صادره از اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان به نفع دولت اخذ شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیرجند اضافه کرد: بنا بر حکم صادره از شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فرمانده پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با حضور مامورین نیروی انتظامی شهرستان مساحت 22 هزار و 883 مترمربع از اراضی ملی گودال شن شهرستان بیرجند، ضمن قلع و قمع مستحدثات و خلع ید، رفع تصرف کامل به بیت المال بازگردانده شد.

علیپور با توجه به هماهنگی مطلوبی که فی مابین اداره منابع طبیعی شهرستان بیرجند، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد و آراء در کمترین زمان صادر می شود از آنها تشکر کردو گفت: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است و با افراد خاطی برخورد قانونی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز اجرا شد

حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز اجرا شد