مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-04سياسي

واگذاری زمین به خانواده های واجد شرایط در دیلم انجام شد


واگذاری اراضی مسکونی به خانواده های سه فرزندی و بیشتر در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در شهرستان دیلم انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در آیین واگذاری زمین به خانواده های سه فرزندی در شهرستان دیلم با تبریک ایام دهه ولایت و امامت اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی بهتر و مؤثرتر به مردم، در شهرستان دیلم با دستور و تاکید استاندار شاهد تلاش شبانه روزی و مستمر برای رضایت مندی مردم هستیم.

فرماندار دیلم گفت: واگذاری 201 قطعه زمین هر کدام به مساحت 200 متر مربع به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت، از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم و گامی مؤثر در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خواهد بود.

اسدی ادامه داد: این طرح در واقع، سیاست تشویقی دولت است که درشهرستان های مختلف در حال اجراست که با جدیت استاندار و با همراهی دستگاه های اجرایی در شهرستان دیلم نیز با شتاب خوبی اجرایی شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط با در دست داشتن مدارک و مستندات مورد نیاز به فرمانداری یا مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن مراجعه و با طی مراحل لازم، ساز و کار واگذاری زمین به مردم انجام خواهد شد.

اسدی افزود: هر تعداد متقاضی واجد شرایط در شهرستان داشته باشیم در واگذاری اراضی مشکلی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به خانواده های واجد شرایط در دیلم انجام شد

واگذاری زمین به خانواده های واجد شرایط در دیلم انجام شد