مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-23سياسي

ورود مواد مخدر به کشور باید جدی تر در مرزها کنترل شود


بجنورد_ امام جمعه موقت بجنورد گفت: ورود مواد مخدر به کشور باید جدی تر در مرزها کنترل شود.

- حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به به عوامل بروز جرایم اجتماعی اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر و شیوع آن در جامعه آثار مخربی را به همراه دارد و جرایم بسیاری را می توان ناشی از اعتیاد به مواد مخدر دانست.

وی افزود: 65 درصد همسر آزاری ها، 35 درصد کودک آزاری ها، 55 درصد طلاق ها، 40 درصد سرقت ها، 20 درصد قتل های عمد و 20 درصد جرایم منکراتی مرتبط به مواد مخدر است.

امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند اقدام عمومی و مردمی است، ادامه داد: این آسیب ها متوجه جامعه است و در حالی که پیش تر اعتیاد به مواد مخدر سنتی در جامعه وجود داشت اما اکنون اعتیاد به مواد مخدر صنعتی افزایش یافته و این مواد مخدر نیز آثار مخرب بیشتری را بر روی فرد و جامعه و خانواده ها ایجاد می کند.

وی در ادامه این بخش از خطبه های نماز جمعه بجنورد اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر فرهنگی و همگانی بیان کرد و گفت: مبارزه با این مواد باید از مدل صرفاً حاکمیتی خارج شود و تمامی مردم همراه مبارزه با مواد مخدر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مواد مخدر به کشور باید جدی تر در مرزها کنترل شود

ورود مواد مخدر به کشور باید جدی تر در مرزها کنترل شود