مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-18سياسي

رونمایی از پیراهن نمادین سیدالشهدا (ع) و اهدا به حاج نریمان پناهی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در نشست خبری صبح امروز با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام و برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی هستیم با طرح این سوال که چرا این همایش .

- نذر نامه خوانی که مادران فرزندانشان را نذر یاری امام زمان (عج) می کنند  که این نذر از قرآن برگرفته شده است عزاداری و تهییج عواطف مادران منافی پور در ادامه این نشست با اشاره به راه اندازی بیش از 100 کارگاه دوخت و بسته بندی  لباس شیرخوارگان حسینی اعلام کرد: برای خارج از کشور بیش از 120 هزار لباس آماده کردیم و نذرنامه ای که درون لباس ها قرار می گیرد به 11 زبان دنیا ترجمه شده است.

جمعا بیش از یک میلیون دست لباس دوخته شده است.

منافی پور تاکید کرد: کسانی که در صف حق نیستند بدانند ما میخواهیم برای دشمن رجز خوانی کنیم.

این کودکان سربازان امام زمان علیه السلام هستند و چند میلیون نفر که الان بالای 15 سال دارند، سربازان امام زمان علیه السلام هستند که از سال 82 که این پویش شکل گرفت در این مراسم شرکت کرده اند و نذر یاری امام شده اند.

پیام جهانی شیرخوارگان حسینی و میلیون ها مادر به جهان این است: ما پرورش دهندگان سربازان ظهوریم وی به پیشینه شکل گیری مراسم اشاره کرد و افزود: سال اول 800 نفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پیراهن نمادین سیدالشهدا (ع) و اهدا به حاج نریمان پناهی

رونمایی از پیراهن نمادین سیدالشهدا (ع) و اهدا به حاج نریمان پناهی