مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-02حوادث

غوغای موتورسواران و اتومبیل رانان در خیابان های شهرکرد


شهرکرد_برخی از راننده ها خیابان های شهرکرد را با پیست اتومبیل رانی اشتباه گرفته اند، انجام حرکات نمایشی، صدای ناهنجار موتورها و سیستم های صوتی مردم را گلایه مند کرده است.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: شهروندان شهرکردی همانند بسیاری از شهرهای کشور از جولان رانندگان سر به هوای خودروها و موتورسیکلت ها در خیابان های اصلی شهر گلایه مند هستند، ماجراجویی این افراد که عموماً جوان نیز هستند، منجر به ناامنی خیابان ها به ویژه در ساعات انتهایی روز شده است، طرح های متعددی برای برخورد با این رانندگان متخلف در برهه های زمانی مختلف ایجاد می شود، اما به نظر می رسد سودمند نیست.

اگر پای صحبت های این افراد بنشینی می گویند که انرژی خود را باید کجا تخلیه کنند؟ آیا پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل رانی استاندارد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بتوانند با دوستان خود ساعتی را به تخلیه هیجان در این پیست ها اختصاص دهند و خیابان را با پیست اشتباه نگیرند؟ قطعاً پاسخی برای این افراد نداریم.

دور دورهای شبانه و ویراژ خودروها در خیابان ها علاوه بر برهم زدن آرامش مردم در مواقع استراحت می تواند خطرات جانی و مالی را نیز برای افراد و سایرین ایجاد کند، برخی جوانان به علت نداشتن اوقات فراغت و نداشتن مکانی برای تخلیه هیجانات، بیش تر وقت خود را در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغای موتورسواران و اتومبیل رانان در خیابان های شهرکرد

غوغای موتورسواران و اتومبیل رانان در خیابان های شهرکرد