مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:012023-07-07حوادث

یک کودک در یکی از استخرهای اهواز غرق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بابک حسامیان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: متاسفانه یک پسر 9 ساله شب گذشته (پنجشنبه) در استخر جهان آرای اهواز دچار غرق شدگی شد و گویا پس از بیرون آوردن این کودک از آب، او در محل استخر احیا ولی پس از انتقال به بیمارستان فوت می شود.

وی با بیان این که استخر جهان آرا جزو استخرهای فاقد مجوز فعالیت در استان خوزستان است، ادامه داد: ما برای این که استخرهای استان به دنبال کسب مجوز فعالیت باشند بسیار تلاش کرده و این روند ادامه دارد اما توجه لازم صورت نمی گیرد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: طی مکاتبات با مسئولان استخرهای خوزستان از آن ها خواسته ایم استانداردسازی کرده و مجوز فعالیت دریافت کنند و وقتی به این مهم توجه نمی شود، متاسفانه نتیجه کار غرق شدن یک کودک در استخر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نجات غریق در محل استخر حضور داشته است، عنوان کرد: گویا یکی دو نجات غریق در محل استخر بوده اند که این تعداد کافی نیست و مشکل اینجا است که روی بُعد امداد و نجات استخرها، نظارتی نمی شود و  این مهم نیز برعهده هیات نجات غریق استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اردیبهشت امسال نیز یک کودک 9 ساله در یکی از استخرهای آبادان غرق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کودک در یکی از استخرهای اهواز غرق شد

یک کودک در یکی از استخرهای اهواز غرق شد