مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-20اقتصادي

ظرفیت 2میلیون دلاری صادرات غیرنفتی در همدان


استاندار همدان با بیان اینکه این استان دو میلیون دلار ظرفیت صادرات غیرنفتی دارد، گفت: در سال گذشته صادرات از گمرک استان همدان با رشد بی سابقه 200 درصدی همراه بوده است.

- علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه 29تیرماه در نشست مدیران اقتصادی استان همدان با معاون اقتصادی وزارت خارجه در استان همدان، با بیان اینکه ظرفیت های صادراتی استان همدان با کمک دولت و بخش خصوصی در حال افزایش است، اظهار کرد: استان همدان تولیدات ارزشمندی در حوزه های مختلف دارد، به ویژه در بخش دانش بنیان که مد نظر مقام معظم رهبری در شعار سال بوده، می تواند برای کشور تاثیر محسوسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال کمک به تولید و رونق اقتصادی با واردات و صادرات است، تصریح کرد: ظرفیت های فراوانی در همدان وجود دارد که می تواند در راستای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم با اهداف و برنامه ها همگام باشد.

قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه تجارت بین الملل ما چه در حوزه صادرات و چه واردات باید موجب تسهیل ارتباط استان با سرمایه گذاران خارجی شود، یادآور شد: در تعاملات تجاری باید به دنبال این باشیم که شرکای اقتصادی تولیدکنندگان و بازرگانان ما به عنوان سرمایه گذار در استان همدان جذب شوند و برای توسعه صادرات استان باید سرمایه گذار خارجی جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 2میلیون دلاری صادرات غیرنفتی در همدان

ظرفیت 2میلیون دلاری صادرات غیرنفتی در همدان