مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-06اقتصادي

سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در مرزچذابه موکب احداث می کند


رییس سازمان همیاری شهرداری های استان یزد از ساخت موکب سیدالشهداء (ع) با همکاری این سازمان و خیران یزدی با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی در مرز چذابه خبر داد.

- یزد- رییس سازمان همیاری شهرداری های استان یزد از ساخت موکب سیدالشهداء (ع) با همکاری این سازمان و خیران یزدی با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی در مرز چذابه خبر داد.

محمدرضا عظیمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یزد در امر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، معین استان خوزستان است، افزود: تاکنون حدود 7 میلیارد تومان از منابع مالی احداث این موکب تأمین شده و کار اجرایی نیز معادل همین رقم در زمین تأمین شده از سوی استان خوزستان، از طریق خیران یزدی هزینه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اسکلت موکب کامل شده و سقف ها در حال اجراست و امیدواریم که حداقل امکانات مورد نیاز برای اربعین امسال تأمین شوند.

رییس سازمان همیاری شهرداری های استان یزد بیان کرد: در این موکب حدود 28 چشمه سرویس بهداشتی اجرا و آماده بهره برداری است، 6 حمام برای خانم ها و 6 حمام برای آقایان نیز ساخته شده است.

عظیمی زاده گفت: فضای موکب در دو طبقه و در فضای هزار متر مکعب در حال ساخت است تا بتوانیم خدماتی در شأن زائران حسینی در مرز چزابه ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در مرزچذابه موکب احداث می کند

سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در مرزچذابه موکب احداث می کند