مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-19سياسي

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان: امیدواریم صید ترال همچنان متوقف بماند


رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: در حال حاضر صید ترال صنعتی از نظر قانونی ممنوعیت دارد اما زمانی که اینگونه صید مجوز بهره برداری داشت باز محدوده بهره برداری را رعایت نمی کرد که از همه جهت مرتکب تخلفاتی شد و با ورود به موقع مجلس متوقف شد که امیدواریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان و رییس دوره ای مجمع نمایندگان استان در خانه ملت امروز در گفت و گویی رسانه ای به بیان برخی نکات در مورد صید مخرب ترال صنعتی پرداخت.

برگزیده ای از این اظهارات در ادامه می آید:  * توقف صید ترال صنعتی در سواحل جنوبی در خصوص کشتی هایی بود که از ابزارهای مدرن و بروز برای صیادی بهره می بردند و متاسفانه منجر شد آبزیان بسیاری از بین برود به گونه ای که گلایه صیادان سنتی منطقه را به دنبال داشت، این مسئله را به وضوح در وضعیت اقتصادی و معیشتی اهالی منطقه می توانستیم رویت کنیم.

* صیادان صید ترال صنعتی به بهانه شکار برخی از گونه های آبزی که در اعماق خاصی وجود داشتند بدون توجه به حریم های مشخص شده صیادی، اقدام به شخم زنی دریا می کردند، همین مسئله عاملی شد تا ذخایر آبزیان دریاهای جنوب از بین رفته و قوت غالب صیادان این منطقه به مخاطره بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان: امیدواریم صید ترال همچنان متوقف بماند

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان: امیدواریم صید ترال همچنان متوقف بماند