مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-11سياسي

لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق در شهرستان های لرستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق جنگل ها در شهرستان های این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین میرزایی در شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی لرستان بر لزوم ساماندهی، تعمیر و تجهیز ناوگان خودرویی ادارات منابع طبیعی شهرستان ها تأکید کرد.

وی بر تداوم برگزاری جلسات با شبکه تشکل های مردمی و تسریع در توزیع تجهیزات اطفا حریق تأکید کرد و گفت: حل مشکل پاسگاه حفاظتی شول آباد نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در ادامه بر لزوم تسریع در برگزاری مناقصه فاز دوم ساختمان اداری اداره کل تأکید کرد و گفت: پیگیری راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین، پیگیری اجرای مطلوب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پیگیری اعطای تسهیلات برای اجرای پروژه ها نیز باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

سرهنگ امیری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی لرستان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص پروژه پیشگیری از وقوع و اطفای حریق و آخرین آمار آتش سوزی در سطح استان را ارائه داد.

وی در ادامه تذکرات لازم در خصوص راه اندازی کانون های یادگیری، استفاده از تشکل های بند ب ماده 29، فعال کردن تعاونی های بهره برداری، نظارت بر اکیپ اطفای حریق شهرستان ها، جانمایی پاسگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق در شهرستان های لرستان

لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق در شهرستان های لرستان