مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-28اجتماعي

جمع آوری نذورات گوشت قربانی در 6 قربانگاه گلستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: امسال 6 قربانگاه در شهرهای مراوه تپه، کلاله، گالیکش، آزادشهر، گنبدکاووس و آق قلا برای جمع آوری نذورات گوشت قربانی و یا دام درگلستان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عیسی بابایی صبح امروز در مراسم افتتاح قربانگاه کشتارگاه شهرداری گنبدکاووس واقع در روستای حسن آباد با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نیکوکاران اظهار کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد جمع آوری نذورات عیدقربان و توزیع آن بین نیازمندان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از خیرین مایل بودند نذورات خود را قبل از عید قربان به نیازمندان برسانند، 6 قربانگاه در شهرهای مراوه تپه، کلاله، گالیکش، آزادشهر، آق قلا و گنبدکاووس با هدف جمع آوری نذورات گوشت قربانی و یا دام سبک و سنگین در گلستان راه اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان خاطرنشان کرد: بیش از 300 راس دام سبک و 15 راس دام سنگین در این قربانگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح و بسته بندی شده و توسط مددکاران با اولویت خانواده های دارای بیماران صعب العلاج، سالمندان و ایتام توزیع می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته مردم استان گلستان مبلغ 53 میلیارد تومان از نذورات قربانی خود را به کمیته امداد در سراسر استان تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نذورات گوشت قربانی در 6 قربانگاه گلستان

جمع آوری نذورات گوشت قربانی در 6 قربانگاه گلستان