مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:502023-06-28اقتصادي

رشد 3 درصدی متوسط بار برق در خوزستان نسبت به سال گذشته


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در شبکه برق خوزستان متوسط بار مصرف حدود 6 هزار مگاوات بوده که نسبت به سال گذشته رشد سه درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود دشت بزرگ ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای خوزستان بیش از 100 پروژه در سطح استان در دست اقدام دارد که این پروژه ها متناسب با منابع اجرایی می شوند؛ این طرح ها منجر به تقویت شبکه برق خوزستان خواهند شد که در راستای رضایت مندی مشترکین انجام می شوند.

وی افزود: در سال 1401 پیک 8 هزار و 806 مگاواتی را در 18 مرداد ماه به ثبت رساندیم که در مقایسه با 9 هزار و 958 مگاواتی که نیاز مصرف بود، محقق شد و مابه التفاوت آن برنامه های مدیریت مصرفی بود که با همکاری مشترکین اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای سال 1402 با رشد 2 درصد، تحقق پیک 8 هزار و974 مگاواتی را پیش بینی کرده ایم که این عدد در مقایسه با 10 هزار و 287 مگاوات نیاز مصرفی پیش بینی شده است؛ مابه التفاوت آن باید با مدیریت مصرف جبران شود.

دشت بزرگ با بیان اینکه از اردیبهشت تا شهریور روزهای گرم سال تلقی می شوند تصریح کرد: در سال 1401 حدود 83 روز دماهای بالای 46 درجه سانتی گراد داشتیم که شرایط خاصی برای بهره برداری از تجهیزات را فراهم می کند؛ شرایط با تنش دمایی و ریسک بالا که وضعیت خراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 درصدی متوسط بار برق در خوزستان نسبت به سال گذشته

رشد 3 درصدی متوسط بار برق در خوزستان نسبت به سال گذشته