مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-27پزشكي

نظارت 6 اکیپ دامپزشکی پلدختر بر ذبح دام در روز عید قربان


رییس اداره دامپزشکی پلدختر از نظارت شش اکیپ دامپزشکی پلدختر بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد.

- علیرضا سیاه منصور در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، اظهار داشت: مردم از ذبح دام در کنار خیابان، معابر و منزل به جد خودداری کنند.

وی افزود: باتوجه به افزایش ذبح دام در روز عید قربان و اجرای سنت حسنه قربانی کردن دام به همه شهروندان توصیه می شود از ذبح و قربانی کردن دام در منزل و معابر عمومی که سبب افزایش مخاطرات زیست محیطی و امکان بروز برخی بیماری های مشترک بین انسان و دام از قبیل شاربن و تب کریمه کنگو و … خواهد شد به طور جد خودداری کنند.

رییس اداره دامپزشکی پلدختر، گفت: به اطلاع می رساند برای پیشگیری از بیماری های مشترک در روز عید قربان کشتارگاه دام شهرستان پلدختر به صورت تمام وقت فعال و بازرسی فنی و بهداشتی رایگان از دام های قربانی انجام خواهد شد.

سیاه منصور، افزود: همچنین در این راستا اداره دامپزشکی پلدختر اقدام به تشکیل سه اکیپ ثابت و سه اکیپ سیار متشکل از کارشناسان دامپزشکی کرده و آمادگی خود را برای نظارت و بازرسی بر ذبح دام در داخل شهر پلدختر و معمولاً اعلام می کند.

وی یادآور شد: مردم می توانند برای بهره گیری از خدمات اکیپ های سیار با شماره تلفن ثابت 32222230 و تلفن همراه 09167442004 در شهرستان پلدختر و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 6 اکیپ دامپزشکی پلدختر بر ذبح دام در روز عید قربان

نظارت 6 اکیپ دامپزشکی پلدختر بر ذبح دام در روز عید قربان