مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-24سياسي

دادستان کرمانشاه: با سارقین و زورگیران هیچ مسامحه ای نداریم


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت همانند سارقین و زورگیران که با روح و روان مردم بازی می کنند، هیچ مسامحه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای ایجاد امنیت، اظهار کرد: در این راستا به همراهی و همکاری مردم نیاز داریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

  وی ادامه داد: اگر مردم سطح آگاهی حقوقی خود را بالا ببرند و بدانند که در  معاملات و قراردادها چه حقوق و تکالیفی دارند، از ورود بخشی از پرونده ها به دستگاه قضایی جلوگیری می شود.

  دادستان کرمانشاه اضافه کرد: کاهش حجم پرونده های ورودی به دستگاه قضایی باعث می شود تا بتوانیم به پرونده های مهمه رسیدگی بیشتری داسته باشیم.

  *گسترش فرهنگ صلح و سازش پرونده های قضایی را کاهش می دهد وی یکی دیگر از راه های کمک مردم به دستگاه قضایی را توجه به فرهنگ صلح و سازش عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بخش مهمی از پرونده های ورودی به دستگاه قضایی ناشی از اختلافات جزیی و خانوادگی است که می توان با صلح و سازش در بین طرفین مانع از ایجاد چنین پرونده هایی شد.

  کرمی اضافه کرد: در اینگونه از پرونده ها، هرچند که در نهایت رای دادگاه صادر شده و یکی از طرفین محکوم می شود، اما ختم این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرمانشاه: با سارقین و زورگیران هیچ مسامحه ای نداریم

دادستان کرمانشاه: با سارقین و زورگیران هیچ مسامحه ای نداریم