مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:192023-07-05اقتصادي

بهزیستی: ظرفیت های مردمی به کمک معلولان می آیند


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بهره مندی این سازمان از ظرفیت های مردمی برای کمک به معلولان، گفت: قرار است ظرفیت های حرفه ای مشتمل بر نهادها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی که در سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: ما قرار است در آستانه هفته بهزیستی بتوانیم ظرفیت حرفه ای مشتمل بر نهادها، مجموعه های دولتی بانک ها و ظرفیت های مردمی را به همدیگر پیوند و گره بزنیم.

وی افزود: قرار است در هفته بهزیستی که به یک ماه تبدیل خواهد شد در31 استان کشور ظرفت های ملی و ستادی با آورده های حمایتی و اقتصادی و اجرایی در راستای روان سازی خدمات در کشور را داشته باشیم.

قادری با اشاره به راه اندازی میز خدمت آنلاین برای جامعه هدف بهزیستی، گفت: سامانه ای هوشمند در قالب همان میز خدمت را راه اندازی کرده ایم و به طور برخط به نیازهای مخاطبان خود در همان لحظه پاسخ خواهیم داد و مشکلات آنها را به آینده موکول نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرار است در 100 محله و منطقه کشور مسئولان حضور پیدا کنند و به مشکلات جامعه سازمان بهزیستی رسیدگی و در راستای امیدآفرینی و ظرفیت سازی ها گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی: ظرفیت های مردمی به کمک معلولان می آیند

بهزیستی: ظرفیت های مردمی به کمک معلولان می آیند