مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-27فرهنگي

حذف گروه فیلم وسریال از شبکه ها و تمرکز سریال سازی در سیمافیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، به جز گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما که پیش از این حذف شده بود، گروه های فیلم و سریال شبکه های یک، - بر اساس تازه ترین تصمیمات کارشناسی رسانه ملی، گروه های فیلم و سریال از شبکه های سیما حذف و کلیه امور مربوط به تولید مجموعه های تلویزیونی به صورت قطعی به سیمافیلم انتقال می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، به جز گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما که پیش از این حذف شده بود، گروه های فیلم و سریال شبکه های یک، دو و سه سیما نیز به کار خود پایان خواهند داد.

بر اساس آخرین تصمیمات مدیران رسانه ملی در راستای سند تحول، قرار است از این پس کلیه امور مربوط به تولید مجموعه های تلویزیونی به مرکز سیمافیلم منتقل شود.

همچنین مدیریت متمرکز این مرکز قرار است بر اساس تولیدات پنج دسته تاریخی، اجتماعی، کمدی، انقلاب و دفاع مقدس و الف ویژه تعریف شود و کلیه مراحل راه اندازی، تولید و پخش آثار سریالی سیما در این مرکز صورت گیرد.

مرکز سیمافیلم، در سال جاری بستر های لازم را جهت انتقال قدرت متمرکز تصمیم گیری در زمینه تولید آثار نمایشی را فراهم کرده و مهدی نقویان رییس این مرکز در تشریح سیاست های جدید سیمافیلم بر ارتقای کیفی کار های نمایشی سیما، به عنوان یک دغدغه جدی تاکید کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گروه فیلم وسریال از شبکه ها و تمرکز سریال سازی در سیمافیلم

حذف گروه فیلم وسریال از شبکه ها و تمرکز سریال سازی در سیمافیلم