مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-09ورزشي

کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش«بیرانوند» مسخره بود!


کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت ترین روزهای خود را سپری می کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.

- محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: وضعیت برای استقلال خوب نیست، ضعف مدیریت باعث شد تا استقلال به حاشیه برود، عدم برنامه ریزی صحیح مدیریت و نبود قانونمندی برای همه تیم ها باعث شد تا یک تیم به راحتی برایش پول تزریق شود اما تیم دیگر نه.

وی خاطر نشان کرد: بحث بیرانوند را به وجود آوردند، نمایش مسخره ای که باعث شد مدیران بی تجربه استقلال از مسیر اصلی دور شوند و فراموش کنند که باید به فکر جذب بازیکن باشند، بنابراین شرایط برای استقلال سخت شد تا تلاش های نکونام بی اثر بماند.

نوری تاکید کرد: مدیر عامل باید هرچه زودتر انتخاب شود، نباید نقل و انتقالات را براحتی به حریفان واگذار کنیم، مدیران استقلال اسیر نمایش بیرانوند شدند، او هم به قول خود پایبند نبود، هواداران را سرگرم کردند تا استقلال از فصل نقل و انتقالات عقب بماند ولی تیم هایی چون سپاهان و تراکتور بخوبی یار گیری کردند.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و استعفای او گفت: کریمی عملکرد فوق العاده ضعیفی داشت، او و معاونش دوست نداشتند نکونام موفق باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش«بیرانوند» مسخره بود!

کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش«بیرانوند» مسخره بود!