مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-08فرهنگي

از علت غیبت بهمن دان تا حضور پرویز تناولی در کانادا


اظهارات تهیه کننده فیلم «مصلحت» درباره حساسیت های این فیلم، میزبانی جشنواره ایروان از فیلم های ایرانی، اظهارات بهمن دان درباره غیبتش در سینما و تلویزیون، - اظهارات تهیه کننده فیلم مصلحت درباره حساسیت های این فیلم، میزبانی جشنواره ایروان از فیلم های ایرانی، اظهارات بهمن دان درباره غیبتش در سینما و تلویزیون، معرفی نامزدهای انجمن نویسندگان برای جایزه آلما، نمایشگاهی از پرویز تناولی در کانادا، هشدار درباره قاچاق گنج های ایران و تعطیلی و تعلیق 106 آژانس مسافرتی تهران گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری هفدهم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال حساسیت هایی که (شانزدهم تیرماه) با یادی از زنده یاد فریماه فرجامی برگزار شد و عکاسان سال سینمای ایران معرفی شدند.

جشنواره ایروان میزبان فیلم های ایرانی بیستمین اعلام اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک همچنین اعلام شد که بازیگری که نمی خواهد خودش را خراب کند همچنین گپ وگفتی با بهمن دان ـ بازیگر و کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون ـ داشتیم.

این بازیگر با تاکید بر این که علی رغم اینکه پیشنهادهای زیادی در این سال ها برای حضور در سینما و تلویزیون داشته، می گوید: فضای هنر مافیا شده است و من هم جزو آن دسته ام که باید بنشینم و نگاه کنم تا مزاحم بقیه نباشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از علت غیبت بهمن دان تا حضور پرویز تناولی در کانادا

از علت غیبت بهمن دان تا حضور پرویز تناولی در کانادا