مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13حوادث

ماجرای ادعای تخریب منازل مردم در روستای کلاهی هرمزگان چیست؟


رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از 300 هزار لیتر گازوییل قاچاق و دستگیری 150 نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از 300 هزار لیتر گازوییل قاچاق و دستگیری 150 نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.

در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که براساس این فیلم ادعا شده است در روستای کلاهی استان هرمزگان خانه های مردم به بهانه مبارزه با قاچاق سوخت در حال تخریب است.

در همین رابطه مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به تصاویر منتشر شده گفت: این تصاویر مربوط به تخریب 5 دیوار تصرفی در بندر کلاهی است که محل استقرار و نگهداری مخازنی با حجم میلیون ها لیتر سوخت قاچاق بوده اند و این موضوع در فیلم های منتشر شده نیز به خوبی مشهود است.

وی با اشاره به دروغ پراکنی ها در حمایت از قاچاقچیان سوخت با هدف تاراج سرمایه ها و منابع ملی اعلام کرد: محل های تخریب شده نه تنها مسکونی نبوده اند بلکه اراضی و چهاردیواری های تصرف شده توسط قاچاقچیان هستند که علاوه بر غیرمجاز بودن، جهت ارتکاب جرم در حریم دریا ساخته شده اند و بر این اساس اقدام مأمورین در تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ادعای تخریب منازل مردم در روستای کلاهی هرمزگان چیست؟

ماجرای ادعای تخریب منازل مردم در روستای کلاهی هرمزگان چیست؟