مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-03حوادث

حلقه مفقود دعاوی خانوادگی، توجه نکردن به وضعیت کودکان طلاق است


دادستان عمومی و انقلاب آستارا گفت: حلقه مفقوده در دعاوی خانوادگی بعد از جدایی و طلاق زوجین، توجه نکردن به کودکان طلاق است که باید برای این کودکان شرایط کاهش آسیب و بهبود وضعیت ذهنی و روانی را رقم زد.

- ایسنا/گیلان دادستان عمومی و انقلاب آستارا گفت: حلقه مفقوده در دعاوی خانوادگی بعد از جدایی و طلاق زوجین، توجه نکردن به کودکان طلاق است که باید برای این کودکان شرایط کاهش آسیب و بهبود وضعیت ذهنی و روانی را رقم زد.

یاسر همدمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 13 هزار پرونده وارد دادگستری شهرستان مرزی بندر آستارا شده است، اظهار کرد: به طور میانگین ماهیانه 160 پرونده ورودی برای هر شعبه می باشد.

وی با بیان اینکه باید با فعالیت های تاثیرگذار اجتماعی و فرهنگی آمار فوق را کاهش داد، گفت: در سال گذشته 600 مورد ازدواج و متاسفانه 246 مورد طلاق در شهرستان مرزی بندر آستارا به ثبت رسیده که مهمترین عوامل این طلاق ها بیکاری، مشکلات اقتصادی، طلاق عاطفی، روابط خارج از زندگی زناشویی، عدم رعایت حقوق زن و مرد و اعتیاد است.

دادستان آستارا با تاکید بر اینکه احیای حقوق عامه مانند تامین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل ها، مراتع و تولید ملی از اولویت های دستگاه قضا در این شهرستان است، افزود: حل مشکلات مردم و تکمیل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقود دعاوی خانوادگی، توجه نکردن به وضعیت کودکان طلاق است

حلقه مفقود دعاوی خانوادگی، توجه نکردن به وضعیت کودکان طلاق است