مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-26سياسي

زندان ها باید به یک دانشگاه تربیتی تبدیل شوند


زندان باید مطابق با فرمایش امام راحل یک دانشگاه تربیتی باشد بنابراین رسیدگی به عرصه های مختلف یک مجرم یک الزام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل و معاونان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان اظهار کرد: زندان باید مطابق با فرمایش امام راحل یک دانشگاه تربیتی باشد، بنابراین رسیدگی به عرصه های مختلف یک مجرم از خورد و خوراک و اسکان گرفته تا مباحث تربیتی و احترام شخصیتی یک الزام است.

وی افزود: طبق دستور اسلام، ما حق توهین به شخصیت هیچکس حتی مجرم و محکوم به اعدام نداریم، بنابراین دانشگاه بودن زندانی برای اصلاح و تربیت افراد از این بابت است.

طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه هدایت و تربیت هدف اصلی اسلام از تعیین مجازات برای مجرمان است و باید در این زمینه از هر روش  و منشی نوین استفاده کرد، گفت: رها کردن مجرمان و خلافکاران به حال خود در زندان ها، بدون اعزام دکتر، روانشناسان، مبلغ دینی و مشاور مذهبی و تربیتی کاری اشتباه است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

احترام به خانواده های زندانیان یک رسالت است نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: نکته حائز اهمیت بعدی در رابطه با امور زندان ها این است که احترام به خانواده های زندانیان که گناهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان ها باید به یک دانشگاه تربیتی تبدیل شوند

زندان ها باید به یک دانشگاه تربیتی تبدیل شوند