مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-15اجتماعي

افزایش 40 درصدی شرکت کنندگان خواهر در مسابقات قرآن کریم اوقاف شهرستان تبریز


مسئول بخش خواهران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف تبریز از افزایش 40 درصدی شرکت کنندگان خواهر در این دوره از مسابقات قرآن کریم در شهرستان تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول بخش خواهران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف تبریز از افزایش 40 درصدی شرکت کنندگان خواهر در این دوره از مسابقات قرآن کریم در شهرستان تبریز خبر داد.

رحیم عبدالجباری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله شهرستانی بخش خواهران مسابقات قرآن کریم اوقاف تبریز به مدت سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه در محل تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حضور حدود 220 نفر در رشته های مختلف در حال برگزاری است.

وی با بیان این که نفرات برتر این مرحله از مسابقات به مرحله استانی راه می یابند، گفت: مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف نیز در شهریورماه سالجاری برگزار شده و نفرات برتر آن نیز در مرحله کشوری به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: همزمان با تبریز، برگزاری مسابقات قرآن کریم شهرستان های سراب و بستان آباد را نیز عهده دار هستیم و متسابقین این شهرستان ها هم در حال رقابت هستند.

عبدالجباری با بیان این که سازمان اوقاف، عهده دار مسابقات رسمی قرآن کریم در کشور است، افزود: سازمان اوقاف، متولی برگزاری رسمی مسابقات قرآن کریم در مراحل شهرستانی، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی شرکت کنندگان خواهر در مسابقات قرآن کریم اوقاف شهرستان تبریز

افزایش 40 درصدی شرکت کنندگان خواهر در مسابقات قرآن کریم اوقاف شهرستان تبریز