مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-27اجتماعي

تعیین محدوده های جدید ثبت نام برای مدارس


رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری سید مجتبی هاشمی رییس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش، با موضوع فرایند ثبت نام مدارس در سال تحصیلی 1402 _1403 صبح امروز برگزار شد.

هاشمی در این نشست با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان موضوع مهم و پیچیده است که نشان می دهد تعداد دانش آموزان در کلاس ها چقدر است و چه تعداد معلم و کلاس مورد نیاز است؛ گفت: در پروژه مهر، ثبت نام یکی از مراحل و اقدامات است، البته اقدامات دیگری هم در این زمینه لازم است که داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برآورد ما این است که امسال حدود 17 میلیون دانش آموز خواهیم داشت گفت: البته به دلیل اینکه بخشی از این دانش آموزان از اتباع هستند ممکن است این عدد چندان دقیق نباشد که برای رسیدن به یک عدد دقیق ما نیازمند بررسی متغیرهای بیشتری هستیم.

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از مسائل به صورت همزمان در حال بررسی است گفت: دیروز نشست مشترک شورای معاونین برگزار شد و جناب آقای صحرایی هم در این جلسه صحبت داشتند و در خصوص ساماندهی نیروی انسانی هم صحبت داشتند ما در راستای آماده سازی نیروی انسانی با استان ها صحبت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین محدوده های جدید ثبت نام برای مدارس

تعیین محدوده های جدید ثبت نام برای مدارس