مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-11اقتصادي

مناطق آلوده به نفت و گاز در مسجدسلیمان تبدیل به فضای سبز می شوند


منازلی که در مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان تخلیه شده اند باید تخریب شده و پس از انجام نخاله برداری، - عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان مولایی ظهر امروز سه شنبه در گفت وگو با صدا و سیما بیان کرد: از 6 منطقه آلوده به نشت نفت و گاز در مسجدسلیمان، یک هزار واحد مسکونی جابه جا و ساکنان به شهرک ولی عصر (عج) این شهرستان منتقل شده اند.

فرماندار مسجدسلیمان افزود: منازلی که در مناطق آلوده تخلیه شده اند باید تخریب و تسطیح شوند و پس از انجام نخاله برداری، عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز انجام خواهد شد.

مولایی تصریح کرد: عملیات تخریب و تسطیح اراضی آلوده به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شده و تلاش داریم همه مناطق آلوده به سرعت تسطیح شوند و با کاشت درخت به فضای سبز برای استفاده شهروندان تبدیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسجدسلیمان یکی از شهرهای خوزستان است و عملیات استخراج نفت برای نخستین بار در خاورمیانه در سال 1908 میلادی از سوی کنسرسیوم دارسی از این شهر و با چاه شماره یک، در میدان نفتی این شهرستان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آلوده به نفت و گاز در مسجدسلیمان تبدیل به فضای سبز می شوند

مناطق آلوده به نفت و گاز در مسجدسلیمان تبدیل به فضای سبز می شوند