مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-24اجتماعي

کرمانشاه صاحب 9 سوله بحران می شود


به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، 9 سوله بحران برای استفاده در مواقع مهم و بحرانی در سطح استان احداث و تجهیز خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، 9 سوله بحران برای استفاده در مواقع مهم و بحرانی در سطح استان احداث و تجهیز خواهد شد.

دکتر افشین یگانه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عملیات ساخت 9 سوله مدیریت بحران استان کرمانشاه از سال 1391 آغاز شد و قرار بود در این سال ها 50 درصد منابع آن را استانداری و 50 درصد را نیز شهرداری تامین کند، گفت: متاسفانه با گذشت حدود یازده سال این سوله ها تکمیل نشده و اکنون چند ماه است که پیگیری جدی برای تعیین تکلیف این سوله ها را آغاز کرده و خودمان آنها را خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه مالکیت این سوله ها در اختیار مدیریت بحران است، خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت این سوله ها متفاوت بوده و برخی از آنها 100 درصد کامل شده و برخی 40 درصد پیشرفت دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از پیگیری برای تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز این سوله ها خبر داد و اظهار کرد: تلاش شده این سوله ها پراکندگی مناسبی در سطح استان داشته باشند.

وی درباره اینکه کار تکمیل و تجهیز این سوله ها کی به اتمام می رسد نیز بهره برداری از آنها را منوط به تامین اعتبارات لازم دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه صاحب 9 سوله بحران می شود

کرمانشاه صاحب 9 سوله بحران می شود