مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-22دانش

جهاددانشگاهی می تواند در توسعه استان اردبیل سهم مهمی را ایفا کند


استاندار اردبیل در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه این نهاد می تواند درتوسعه استان سهم مهمی را ایفا کند گفت: ما از ایده های فناورانه در حوزه های مختلف بویژه حوزه علوم انسانی حمایت می کنیم.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه این نهاد می تواند درتوسعه استان سهم مهمی را ایفا کند گفت: ما از ایده های فناورانه در حوزه های مختلف بویژه حوزه علوم انسانی حمایت می کنیم.

همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور در اردبیل نشست مشترک دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و دکتر سیدحامد عاملی استاندار اردبیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندر اردبیل در این نشست گفت: جهاددانشگاهی می تواند در حل مشکلات جامعه به عنوان یک نهاد تصمیم ساز وارد شود.

دکتر عاملی با اشاره به فعالیت مراکز علمی و پژوهشی استان تصریح کرد: ما از ایده های فناورانه در حوزه های مختلف بویژه حوزه علوم انسانی حمایت می کنیم و آمادگی ایجاد مرکز رشد و فناوری در زمینه علوم انسانی راداریم.

وی ادامه داد: همانطور که در زمینه های مختلف مراکز رشد و فناورانه وجود دارد در بخش علوم انسانی هم نیازمند راه اندزای مراکز رشد هستیم که تولید علم کرده و بتوانند نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی می تواند در توسعه استان اردبیل سهم مهمی را ایفا کند

جهاددانشگاهی می تواند در توسعه استان اردبیل سهم مهمی را ایفا کند