مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-15سياسي

نفرات برتر قرآنی اوقاف در بوشهر معرفی شدند


مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در دشتی، تنگستان، بوشهر و دشتستان به عنوان منطقه های سوم و چهارم به کار خود پایان داد و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند.

- رییس اداره امورقرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اوایل تیرماه در حدود 130 شهر کشور آغاز شده و تا پایان این ماه در مناطق مختلف ادامه خواهد داشت.

علی اکبر مداح خاطرنشان کرد: در این مرحله هر کدام از 130 شهرستانی که اقدام به برپایی مسابقات کرده اند، میزبان شرکت کنندگان چند شهر اطراف خود هستند.

وی افزود: این مرحله از مسابقات در استان بوشهر در چهار منطقه شهرستانی آغاز شده و 23 تیرماه در منطقه دشتی، تنگستان و بوشهر و منطقه دشتستان به کار خود پایان داد.

مداح بیان کرد: بر اساس آمار اعلام شده در استان بوشهر مجموعاً حدود 561 نفر در بخش آوایی و هزار و 123 نفر در بخش معارفی در رشته های ترجمه سوره های یاسین و الرحمن، معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، شامل آقایان و بانوان ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: برگزیدگان رتبه های اول تا سوم هر رشته که حد نصاب امتیازات لازم را کسب کرده اند می توانند پنجشنبه 26 مردادماه ویژه مرحله استانی در سالن اجتماعات شهید بهشتی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر قرآنی اوقاف در بوشهر معرفی شدند

نفرات برتر قرآنی اوقاف در بوشهر معرفی شدند