مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:362023-07-02سياسي

استاندار یزد: مسئولان به تبیین برنامه تحولی دولت بپردازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری استان، مهران فاطمی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت  اظهار کرد: متولیان امر فرهنگ و فرمانداران شهرستان های استان باید به فراهم سازی زمینه های برگزاری جشن در این ایام همت کنند.

وی دستگاه های اجرایی استان را به تبیین گفتمان و برنامه و امور کلان دولت و اقدامات انجام شده در طول هفته دولت فراخواند و افزود: یکی از وظایف مهم دولتمردان، دفاع از عملکرد و برنامه های تحولی دولت و پاسخ به شبهات و سوالات ایجاد شده بین مردم است که باید برای هرچه بهتر عمل کردن به این وظیفه، اطلاعات و اشرافیت مطلوبی نسبت به مسائل کلان دولت داشته باشند.

استاندار یزد با اشاره به لزوم باز کردن گره های ذهنی مردم درباره مسائل مختلف در هفته دولت تصریح کرد: افتتاح طرح های استانی به مثابه زمینه و بستری برای باز کردن گره های ذهنی مردم لازم است، اما کافی نیست و تمامی اقدامات و برنامه های دولت باید به امیدآفرینی و ایجاد رضایتمندی در جامعه منتج شود.

فاطمی با بیان اینکه رفتار مدیران و مسئولان به کالبد هفته دولت روح می بخشد، گفت: معاونت منابع انسانی استانداری برنامه منسجمی را برای تکریم ارباب رجوع تدوین کند تا در طول سال و به طور خاص در ایام هفته دولت اتفاق بیفتد و هر مدیری در مجموعه خود، سرعت پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: مسئولان به تبیین برنامه تحولی دولت بپردازند

استاندار یزد: مسئولان به تبیین برنامه تحولی دولت بپردازند