مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-21سياسي

قرآن منحصر به مسلمانان نیست


اولین ویژگی کسی که متمسک به قرآن می شود اعتقاد به قرآن است و به قرآن کریم نمی توان به چشم یک کتاب تاریخی نگاه کرد، - ایسنا/قم استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: اولین ویژگی کسی که متمسک به قرآن می شود اعتقاد به قرآن است و به قرآن کریم نمی توان به چشم یک کتاب تاریخی نگاه کرد، زیرا قرآن فقط معجزه ما مسلمانان نیست و اگر کسی آن را منحصر به ما مسلمانان بداند معرفتش کامل نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ظهیری، سخنران هیات خادم الرضا(ع) در سومین شب از مراسم عزاداری محرم الحرام که شامگاه 29 تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: دوستان ائمه معصومین(ع) به مجالس سیدالشهدا(ع) ارادت بسیار ویژه ای دارند و خودشان گفتند که اگر پرچم برای معصومین برپا کنید مطمئناً خبر این جلسات به ما می رسد.

وی با بیان اینکه خبر این جلسات به محضر حضرت ولی عصر(عج) خواهد رسید، گفت: طوری باید در مجالس عزاداری عرض ادب کرد که مایه دلخوشی وجود مبارک امام زمان(عج) شویم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شب گذشته هم اشاره کردیم که یکی از سؤالات بسیار مهمی که به خصوص در فکر جوان مطرح می شود در مورد رابطه با اهل بیت(ع) و این است که در این عالم نجات با کیست؟ وی اضافه کرد: خاتم الانبیاء و اهل بیت(ع) در پاسخ به این سؤال خیلی کوتاه فرمودند که نجات با کسانی است که متمسک به قرآن و متوسل به عتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن منحصر به مسلمانان نیست

قرآن منحصر به مسلمانان نیست