مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-07سياسي

شهدا هویت ملی و الگوی نسل جوان جامعه هستند


مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی مازندران گفت: سجایای اخلاقی و رفتار شهدا به عنوان اسناد و هویت ملی و الگو لازم است برای نسل جوان ما بازگو شود و معرفی شهدا شاخص قرآنی در استان نیز مصداق جهاد تبیین است که از منویات مقام معظم رهبری به شمار می آید.

- ایسنا/مازندران مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی مازندران گفت: سجایای اخلاقی و رفتار شهدا به عنوان اسناد و هویت ملی و الگو لازم است برای نسل جوان ما بازگو شود و معرفی شهدا شاخص قرآنی در استان نیز مصداق جهاد تبیین است که از منویات مقام معظم رهبری به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی مازندران، محمد فوقی در مراسم روایت های درس آموز از خانواده انقلابی معلم شهید شعبان فکوری که در حسینیه بزرگ جوان محله با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده شهدا و روحانیون شهرستان برگزار شد تصریح کرد: از ویژگی ها و شاخصه های مهم شهید شعبان فکوری، فهم عمیق و دقیق از دین و قرآن، ولایت پذیری، حق محوری، غیرت دینی، استقامت و پایداری در دفاع از دین بود که نشانگر آشنایی این شهید با معارف و مفاهیم قرآنی است.

وی ضمن اشاره به سجایای اخلاقی، انس و علاقه شهید فکوری با تفسیر و مفاهیم قرآنی افزود: شهید فکوری با شناختی که از اسلام ناب محمدی داشت به عنوان اسناد هویتی و جاودانه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا هویت ملی و الگوی نسل جوان جامعه هستند

شهدا هویت ملی و الگوی نسل جوان جامعه هستند