مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-15اقتصادي

قیمت گذاری دولت به صرف تولید کننده نیست


نوسان قیمت و کمبود نهاده ها در بازار، واردات با ارز 42هزار تومانی، وجود دلالان و قمیت گذاری دولت در صنعت مرغداری از جمله مواردی است که موجب بی رغبتی تولیدکنندگان صنعت طیور شده است.

- خبرگزاری مهر در نشست تخصصی با تولید کنندگان زنجیره طیور استان قصد دارد چالش های این صنعت را منعکس و در جلب توجه مدیران استانی و کشوری مؤثر باشد.

مطالبه گری رسالت اصلی اتاق بازرگانی رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرکان با بیان اینکه گلستان جزو تولید کنندگان نخست کشور در حوزه مرغ است، اظهار کرد: فعالان زنجیره مرغ در گلستان همواره نگران و دغدغه مند تولید هستند و این نگرانی طی دو سال اخیر با وجود حذف ارز ترجیحی و تحریم ها بیشتر شده است و یک تولید کننده نگران نمی تواند به فکر تولید باشد.

امیر یوسفی افزود: توجه به مسائل و مشکلات صنعت طیور در استان یکی از مباحث مهمی است که باید با جدیت دنبال شود و در این بین رسانه ها نقش مهمی در انعکاس این مشکلات و رفع آن دارند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم اتاق بازرگانی نیز ارتباط تنگاتنگ با مدیران استانی، نمایندگان مجلس و مدیران کشوری برای رفع مشکلات تولید است.

یوسفی ادامه داد: آنقدر باید مطالبه گر باشیم تا بر مشکلات صنعت طیور که یکی از صنایع مهم استان است فائق بیایم و در این راه مصمم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری دولت به صرف تولید کننده نیست

قیمت گذاری دولت به صرف تولید کننده نیست