مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-05سياسي

واکنش قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب به سرکوب مردم در فرانسه


قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب گفت: مظلومیت ملت ایران توام با حقانیت و اقتدار است همانطور که شاهد بودیم کمتر از یکسال قبل رییس جمهور فرانسه با حامیان اغتشاش در ایران عکس یادگاری گرفته بود در حالیکه امروز ایران سراسر آرامش است ولی پاریس و سایر شهرهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نهصدوبیست و چهارمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز 12 تیرماه   1402  با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

 در ابتدای جلسه آیت الله شبیری زنجانی به مناسبت هفتم تیر و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی گفت: از خصوصیات شخصیتی شهید بهشتی می توان به زهد، تقوا، اخلاص و معنویت  ایشان اشاره کرد که این ویژگی های ایشان در سایه فعالیت های مبارزاتی این شخصیت بزرگوار کمتر به آن توجه شده است ویژگی های دیگر ایشان سرعت عمل، برنامه ریزی و نظم در اقدامات، دور اندیشی و توجه به مسائل بنیادی جامعه اسلامی بوده است.

وی افزود: شهید بهشتی در کار تشکیلاتی زبانزد بود و به معنای واقعی کلمه خودمحور نبودند بلکه با نگاه تشکیلاتی همه اطرافیان را به کار می گرفت و بعد از اینکه کاری را شروع میکرد آنرا به شخص دیگری واگذار می کرد و خودش کار جدیدی را پیگیری میکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب به سرکوب مردم در فرانسه

واکنش قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب به سرکوب مردم در فرانسه