مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-22اجتماعي

قصه و قصه گویی هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است


اگر بگوییم قصه و قصه گویی هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است، قذافه نگفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرّم روز پنجشنبه، در آیین اختتامیه دومین جشنواره دو سالانه قصه گویی نهال امید اظهار کرد: یکی از افتخارات ایرانیان همین قصه ها بود که اساتید تعریف می کردند و آن روزها فضای مجازی نداشتیم و لذت می بردیم و خود را از لحاظ فکری روحی و اخلاقی تأمین و خانواده ها با آنها عجین بودند.

وی با بیان اینکه مفتخریم این کار زیبا در آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس اتفاق می افتد، ادامه داد: یکی از آثار تهاجم فرهنگی جدا کردن خانواده و نسل ما با این قصه ها بود، اینکه رهبر انقلاب نام این جشنواره را نهال امید گذاشتند، به همین دلیل بود و راهکار دوری از انقطاع نسل همین است که قصه گو هنرمند فاخری بوده و باید او را زنده نگهداریم تا به نسل های آینده منتقل شود.

وی با اشاره به اساتید حاضر در جلسه گفت: این اساتید سرمایه های کشور هستند و امیدواریم پرورش دهندگان نوجوانان و جوانانی باشند که جای آنها را می گیرند؛ جوانان امروزی عالی هستند و در عرصه های مختلف نقش ایفا می کنند اما زود خسته می شوند.

خرّم با تاکید بر اینکه زندگی با هویت اجتماعی، فردی، اخلاقی و انسانی ممکن نیست مگر عجین شدن با کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ بچه ها خسته نشده و زود ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه و قصه گویی هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است

قصه و قصه گویی هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است