مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-02سياسي

بیشتر ساختمان های ناایمن بحرانی «دولتی» است/ هشدار نسبت به ایمنی پاساژ «مهستان»


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تلاش این سازمان برای کاهش ساختمان های ناایمن دارای وضعیت بحرانی به 70 ساختمان تا پایان سال جاری خبر داد.

- بیشتر ساختمان های ناایمن بحرانی دولتی است/ هشدار نسبت به ایمنی پاساژ مهستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تلاش این سازمان برای کاهش ساختمان های ناایمن دارای وضعیت بحرانی به 70 ساختمان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی در حاشیه یکصد و پنجاه ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص روند ایمن سازی ساختمان های ناایمن در شهر تهران گفت: در تهران 129 ساختمان ناایمن دارای وضعیت بحرانی مورد شناسایی قرار گرفت که با توجه به پیگیری ها از طریق تذکراتی که به مالکین ساختمان ها داده شد درحال حاضر تعداد این ساختمان ها به 93 ساختمان کاهش پیدا کرد که از این تعداد نیز بیشتر این ساختمان ها دولتی هستند.

وی افزود: در حدود دو ماه دیگر آمار جدیدی از روند ایمن سازی و همچنین شناسایی ساختمان های ناایمن تهیه خواهد شد ولی در تلاش هستیم تا پایان سال تعداد این ساختمان ها را به 70 ساختمان کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص پاساژ مهستان در محدوده میدان انقلاب با اشاره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر ساختمان های ناایمن بحرانی «دولتی» است/ هشدار نسبت به ایمنی پاساژ «مهستان»

بیشتر ساختمان های ناایمن بحرانی «دولتی» است/ هشدار نسبت به ایمنی پاساژ «مهستان»