مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-22سياسي

انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن امام حسین (ع) به پیروزی رسید


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی با تأسی، الگو و اسوه قرار دادن امام حسین (ع) به پیروزی رسید.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی با تأسی، الگو و اسوه قرار دادن امام حسین (ع) به پیروزی رسید.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تأسی، الگو و اسوه قرار دادن امام حسین (ع) به پیروزی رسید و این که امام فرمود مثل من با مثل یزید بیعت نمی کند، تکلیف ما را در هر عصری، در هر نسلی و در هر دوره و زمانه ای روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امام از مدینه خارج شد و قصد کعبه کرد تا در ایام حج در مکه حضور پیدا کند و پیام خودشان را در میان حاجیانی که از سراسر بلاد اسلامی در آن جا جمع بودند، منتشر و به نوعی اهداف و مقاصدشان را رسانه ای کنند که در این میان اهداف خود از نهضت عاشورا را در وصیت نامه اش معرفی می کنند و زمانی که می خواستند از مدینه خارج شوند، وصیت نامه را به برادرشان محمد حنفیه سپردند و فرمودند: زمانی که من از مدینه می روم شما باید مانند چشم و گوش من در مدینه باشید.

وی افزود: اباعبدالله الحسین (ع) در وصیت نامه خود مسائل بسیاری را مطرح کرده اند و ابتدا به وحدانیت خدا، رسالت پیغمبر، حقانیت دین و قرآن شهادت داده اند تا این که مبادا عده ای بگویند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن امام حسین (ع) به پیروزی رسید

انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن امام حسین (ع) به پیروزی رسید